Vishandel van Noort heet nu Cathelijns Vishandel

We zijn terug én in een nieuw jasje! ✨
Vorige week stonden we helaas niet op de markt, maar stilzitten? Dat deden we zeker niet!
Onze kar is namelijk opnieuw gewrapt en we hebben een nieuw logo:
Cathelijns Vishandel
Verder blijft alles zoals jullie van ons gewend zijn: verse vis, goede service en vertrouwde kwaliteit!
Om dit te vieren hebben we een leuke winactie!
Doe jij ook mee?
Lever je bonnetje in bij onze kraam met je naam + telefoonnummer en maak kans op een visschotel t.w.v. €60,-

Geniet

Laat je inspireren door de Marktnieuws van de markt.

Waarom kies je voor de markt?

Iedere week jouw oude en vertrouwde markt

Heerlijk op de markt snuffelen naar mooie en heerlijke producten
Gewoon voor de gezelligheid samen met mijn dochter naar de markt
Er zijn altijd mooie en verse producten tegen mooie prijzen